Beneficii
- Sunt preamorsate si pot fi vopsite cu vopsea fara solventi sau diluanti
- Se monteaza si se curata cu usurinta
- Sunt pretabile in spatiile cu umiditate ridicata
- Pe langa rolul decorativ, mascheaza si cablurile sau micile imperfectiuni
- Rezista la socuri si lovituri



Descriere
Capat pentru panou decorativ din polimer rigid CWP7 - 3.6x1.2x270 cm
Capatul pentru panou decorativ din polimer rigid CWP7, cu dimensiunile de 3.6x1.2x270 cm, este o alegere excelenta pentru orice proiect de amenajare. Aceasta piesa de design functional este o componenta esentiala pentru orice proiect de amenajare interior care cere un finisaj deosebit.
Caracteristici:
Fabricat din polimer rigid, acest capat de panou are o rezistenta inalta si durabilitate de lunga durata.
Dimensiunile de 3.6x1.2x270 cm il fac potrivit pentru o gama larga de panouri decorative.
Avantaje:
Materialul de inalta calitate asigura o durabilitate excelenta, ceea ce face acest produs un partener de incredere in timp.
Designul sau simplu si elegant va imbunatati aspectul oricarui panou decorativ, adaugand un touch profesionist.
Beneficii:
Cu acest capat pentru panou decorativ, orice amenajare va arata finisata si coeziva.
Indiferent de stilul de amenajare ales, acest capat va adauga o nota de eleganta si rafinament.
Durabilitatea sa inalta inseamna ca nu va trebui sa va faceti griji cu privire la inlocuirea sau repararea acestuia in viitorul apropiat.
Acest capat pentru panou decorativ din polimer rigid CWP7 este o aditie de neinlocuit in orice proiect de amenajare. Nu numai ca va imbunatati estetica spatiului, dar va asigura si ca amenajarea dvs. va rezista trecerii timpului. Pentru calitate, durabilitate si un design elegant, alege capatul pentru panou decorativ din polimer rigid CWP7.
Specificatii
Recenzii
Garantie si livrare
In acest moment, platforma Elegance Decor permite 3 modalitati de a efectua o comanda.
Pentru comanda online, intra pe pagina unui produs pe care doresti sa il comanzi si apasa butonul "Adauga in cos" (daca butonul nu este activ, produsul nu se afla pe stoc). Dupa alegerea produselor, vei putea vizualiza continutul cosului, fie din pagina care se va deschide automat, fie apasand butonul de "cos" din coltul dreapta sus al site-ului. In pagina nou deschisa, ai posibilitatea de a schimba cantitatea si de a sterge un produs din cos. In urma acestor actiuni, poti trece la "Pasul urmator" - identificarea sau continuare ca vizitator. Alege una din modalitatile de transport si pe cea de plata. Acestea fiind completate, poti "Trimite comanda" pentru a finaliza procesul. Ulterior, vei primi pe email confirmarea inregistrarii comenzii. Dupa plasarea comenzii, in maximum 48 de ore un reprezentant Elegance Decor te va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.
Pentru comenzile online, exista mai multe avantaje: rapiditate in plasarea comenzii, inregistrarea comenzilor la orice ora, rezervarea produselor comandate.
Daca doresti sa intri in legatura cu unul dintre consultantii nostri, ne poti contacta la unul dintre numerele de telefon: 0748.400.231 / 031.421.66.81 de luni pana vineri, in intervalul orar: 9:00 - 18:00.
In cazul in care doresti sa afli mai multe despre produse si sa vezi cum sunt puse in opera intr-o amenajare de interior, te asteptam in showroom-ul nostru din strada Lanariei, nr. 116, sector 4, Bucuresti, de luni pana vineri, in intervalul orar: 9:00 - 18:00. Aici, vei fi preluat de un consultant care iti va oferi toate detaliile.
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0748.400.231 / 031.421.66.81 sau la adresa de e-mail hello@elegance-decor.ro. Din momentul in care produsele au fost facturate si au intrat in circuitul de livrare, acestea nu mai pot fi anulate sau modificate.
Exista mai multe optiuni de plata pe care ti le punem la dispozitie. Poti opta pentru:
- plata online cu cardul, prin Mobil Pay sau EuPlatesc;
- plata in rate;
- prin ordin de plata in baza unei facturi emise;
- numerar ramburs prin intermediul curierului;
- numerar in showroom-ul Elegance Decor din Bucuresti.
In cazul in care plata online a fost refuzata, verifica cu banca emitenta a cardului daca platile online sunt activate, daca esti inscris in programul 3D Secure si daca ai fonduri suficiente. Revino cu o comanda dupa ce ai primit confirmare din partea bancii ca problema a fost rezolvata. Daca situatia persista, te rugam sa ne contactezi pentru a gasi o alta solutie de plata pentru tine. In momentul in care un client doreste sa faca o plata online, este redirectionat pentru plata pe site-ul operatorului de plati, printr-o transmisiune securizata.
Elegance Decor propune clientilor sai doua modalitati de livrare a produselor:
- prin Fan Courier => Comenzile plasate pana in ora 14:00 vor fi livrate in termen de 24-48 ore. Pentru cele efectuate dupa ora 14:00 sau in zilele de weekend, timpul de livrare este de 2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.
- ridicarea produselor din depozitul nostru (str. Doina, nr. 9, sector 5, Bucuresti) => In acest caz, te rugam sa ne contactezi telefonic in prealabil la numerele de telefon 0748.400.231 / 031.421.66.81 pentru instiintare.
Intrucat produsele noastre au dimensiuni atipice, iti recomandam sa le ridici din depozitul Elegance Decor. Astfel, vei putea intra in posesia lor intr-un timp foarte scurt si, in plus, ai garantia integritatii produselor.
Costul transportului prin Sameday este de minim - 30 lei - in functie de volumul si gretutatea comenzii. Ridicarea produselor din depozitul Elegance Decor este gratuita.
Daca ai nevoie de ajutor in acest sens, iti putem recomanda echipe specializate in montarea profilelor decorative. Pentru a afla mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la nr de telefon 0748.400.231 / 031.421.66.81.
Avem incredere in calitatea produselor noastre, de aceea acceptam returnarea acestora, doar in cazul produselor aflate in stoc, fara penalitati sau invocarea vreunui motiv, in maximum 30 zile calendaristice de la livrare, completand formularul de retur. Returul produselor se poate face prin serviciul de curierat rapid sau in depozitul Elegance Decor din Strada Doina, Nr. 9, sector 5, Bucuresti. Costurile aferente transportului sunt suportate exclusiv de catre client.
Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit. In cazul returului prin curier, produsele returnate trebuie sa fie insotite si de o copie a facturii de achizitie, precum si de celelalte documente emise de catre Elegance Decor (aviz de insotire a marfii, proces verbal de predare – primire, etc).
Cazurile in care returul poate fi refuzat:
- Produsele nu mai au ambalajul original in care au fost livrate;
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele care au fost folosite sau prezinta urme de deteriorare, zgarieturi, murdarie etc.
In cazurile enumerate mai sus, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea sau neacceptarea returului. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unui abuz, cum ar fi retururile repetate din partea aceluiasi client.
Plata aferenta returului se efectueaza in maximum 30 zile calendaristice de la data emiterii facturii de retur.
Nota: Orice conflict aparut intre Elegance Decor si client se va solutiona pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale urmand ca solutionarea lui sa depinda de competenta instantelor judecatoresti.
Daca doresti sa testezi materialele si texturile sau doresti sa vezi cum arata produsele pe care le comercializam, ai la dispozitie mai multe variante:
- Programeaza o intalnire in cadrul showroom-ului nostru din Bucuresti;
- Solicita serviciile noastre de consultanta si, in functie de complexitatea proiectului, putem veni la tine cu mostre, cataloage si alte materiale necesare.
- Solicita mostre de produse prin intermediul magazinului online. Pentru produsele care au pe pagina un buton denumit „Solicita mostra”, putem trimite mostre gratuite, contravaloarea transportului fiind suportata de catre tine.